baner dofinansowanie UE

Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19

POLITYKA PRYWATNOŚCI

 

 

Na podstawie art. 13 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zwane dalej RODO, informuję Pana/Panią, że:

1. Administratorem Pana/i Danych jest ABC SP Z O O, ul. Powstańców Warszawskich 45, 80-165 Gdańsk, KRS 0000236101, REGON 220067896, NIP 5832903672

2. Od 25 maja 2018 r działa u nas Inspektor Ochrony Danych, z którym można się skontaktować pod adresem e-mail: biuro@amber-hotel.pl w każdej sprawie dotyczącej danych.

3. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu:

  • realizacji usługi w ramach prowadzonej działalności gospodarczej na podstawie zgody udzielonej przez klienta lub ich przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy oraz podjęcia niezbędnych działań przed jej zawarciem. (Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.),
  • marketingowych na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą do momentu odwołania zgody – drogą mailową w sposób zautomatyzowany,
  • dochodzenie ewentualnych roszczeń przez Hotel w związku z poniesioną przez Hotel szkodą wyrządzoną przez Gościa lub obrona przed roszczeniami Gościa w stosunku do Hotelu,

4. Podstawą do przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest:

  • realizacja sprzedaży usług hotelowych
  • realizacja umowy oraz podjęcia niezbędnych działań przed jej zawarciem
  • monitoring – ochrona interesów hotelu oraz ochrona interesów innych osób fizycznych, jak również usprawiedliwiony cel administratora.

5. Informacja o przekazywaniu danych do innych podmiotów:

dane mogą być przekazywane innym podmiotom niewymienionym w przepisach prawa np.

  • firmom świadczącym usługi wsparcia IT hotelu oraz dostarczającym oprogramowanie informatyczne,
  • firmom transportowym i taksówkarskim w sytuacji zamówienia przez Gościa transportu lub przesyłki kurierskiej,

 

6. Okres przechowywania danych:

  • • na czas realizacji usługi lub dłuższy, jeśli jest prawnie uzasadniony.

7. Ma Pani/Pan prawo do:

  • dostępu do swoich danych oraz możliwość ich sprostowania,
  • usunięcia lub ograniczenia przetwarzania swoich danych,
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
  • przenoszenia danych,
  • cofnięcia wyrażonej zgody na przetwarzanie danych
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego.

8. Podane przez Panią/Pana dane są:

  • warunkiem podpisanej umowy
  • pobrane dobrowolnie

Pani/Pana dane:

  • Nie podlegają zautomatyzowanemu systemowi podejmowania decyzji lub profilowaniu.