baner dofinansowanie UE

Sfinansowano w ramach reakcji Unii na pandemię COVID-19

Wyjazd służbowy, rodzinne wakacje lub romantyczny weekend – niezależnie od celu podróży, hotel jest miejscem, w którym chcemy odpocząć po dniu pełnym wrażeń. Pobyt będzie przyjemniejszy, jeśli zastosujemy się do kilku nieskomplikowanych, ale ważnych reguł. Ich przestrzeganie nie wykracza poza przyjęte ogólnie zasady uprzejmości.

Szanowanie innych Gości

Podstawową kwestią jest respektowanie ciszy nocnej. Także w ciągu dnia warto mieć na uwadze komfort innych Gości. Pamiętajmy o tym, słuchając muzyki lub oglądając telewizję. W windzie, na korytarzu czy restauracji rozmawiajmy raczej ściszonym głosem, w tych miejscach unikajmy także długich dyskusji przez telefon komórkowy. Hotel Gdańsk Amber zaprasza Gości do jacuzzi i sauny, przejście do Strefy Relaksu wymaga jednak odpowiedniego stroju. Zasada ta obejmuje także wizyty w restauracji.

Warto uczulić dzieci, że hotelowe korytarze nie są placem zabaw. Najmłodszym warto zapewnić atrakcje, które pozwolą im się „wyszaleć”. Gdański Hotel proponuje specjalny Pakiet Rodzinny, milusińscy nie będą się więc nudzić.

Przestrzeganie regulaminu

Warto poświęcić chwilę na zapoznanie się z zasadami panującymi w obiekcie. Szczególną uwagę należy zwrócić na zakazy palenia, usługi związane z dodatkową płatnością (minibar) oraz odpowiedzialność za cenne przedmioty pozostawione w pokojowych sejfach. W trosce o środowisko naturalne, zapoznajmy się z instrukcjami dotyczącymi wymiany ręczników i zmiany pościeli. Zestawy kosmetyków dostępne w łazienkach stanowią własność Gościa. Osoby, które chciałyby zabrać ze sobą ręcznik, szlafrok lub inną pamiątkę, powinny zapytać pracowników recepcji o warunki ich nabycia.

Życzliwość wobec personelu

Pracownicy hotelu dokładają wszelkich starań, aby Goście czuli się komfortowo. Zdarza się, że w recepcji powstanie kolejka i zameldowanie czy wymeldowanie wymagają chwili cierpliwości. Należy wówczas zachować spokój i pamiętać, że obsługa hotelowa jednocześnie troszczy się o wiele osób o zróżnicowanych potrzebach, a realizacja skomplikowanych życzeń wymaga czasu. Szanujmy pracę kelnerów i osób sprzątających. Jeśli w pokoju zauważymy brak potrzebnego przedmiotu lub element wyposażenia ulegnie awarii, należy powiadomić o tym obsługę i poczekać na rozwiązanie problemu. Damy i dżentelmeni pozostawiają pokój w stanie zbliżonym do tego, w jakim go zastali.