Coraz częściej wyjazd do hotelu można połączyć z pobytem w SPA lub w strefie wellness. Chociaż pojęcia te są czasami traktowane jak synonimy, w rzeczywistości można wskazać między nimi spore różnice. Przede wszystkim trzeba pamiętać, że wellness jest nadrzędne wobec...
Czasami nawet starannie zaplanowana podróż jednak nie może się odbyć. Niespodziewane problemy w pracy, choroba, zepsuty samochód – powodów odwołania wyjazdu może być wiele. W takiej sytuacji należy jak najszybciej wycofać rezerwację hotelową, upewniając się wcześniej,...
Jeśli klient zarezerwuje pobyt, lecz nie pojawi się w wyznaczonym dniu i nie uprzedzi o tym recepcji, dla hotelu oznacza to realną stratę finansową. Z wolnego pokoju mogłyby skorzystać inne osoby, jednak często jest już za późno, by szukać nowych gości. W takiej...
Klienci hotelów o podwyższonym standardzie mają dostęp do szerokiego wachlarza udogodnień, które podnoszą atrakcyjność pobytu. Do ich dyspozycji najczęściej pozostają świetnie wyposażone pokoje oraz strefy wypoczynkowe i biznesowe, poza tym każdego dnia goście mogą...
Goście hotelowi często przywożą ze sobą różnego rodzaju wartościowe przedmioty. Na wakacjach przydają się np. aparaty fotograficzne i sprzęt komputerowy, turyści mają też przy sobie gotówkę i dokumenty osobiste (dowód, paszport), z kolei osoby podróżujące służbowo są...
Pokoje deluxe gwarantują pełen komfort – ich wyposażenie i powierzchnia są lepsze niż w pokojach standard i superior. Trzeba jednak pamiętać, że o przypisaniu pokoju do danej kategorii decydują hotelarze, w związku z czym w każdym obiekcie można spodziewać się czegoś...